Wiele osób nie wie jak robić czary bardzo się przyda dla początkującym.
Wchodzisz w data/spells/script i robisz plik nazwa czaru.lua
(plik lua najlepiej skopiować z innego czaru i poprostu zamienić nazwe i wtedy już nie dodajemy końcówki lua)
Kod:
local combat = createCombatObject() setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE) setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_ENERGYAREA) setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -1500, -1.6, -1500) arr = { {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0}, {0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0}, {0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0}, {0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0}, {0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0}, {1, 1, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 1, 1}, {0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0}, {0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0}, {0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0}, {0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0}, {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0}, } local area = createCombatArea(arr) setCombatArea(combat, area) function onCastSpell(cid, var) return doCombat(cid, combat, var) end
Zasięg czaru Detale czaru
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Z czego ma strzelac np:energia,ogien,sd itp
Kod:
Sd-(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MORTAREA) ogien-(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_EXPLOSIONAREA) energia-(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_ENERGYAREA) poison-(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_GREEN_RINGS) poison field-(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_POISON) Niebieski farjerwerki-(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, 30) czerwone fajerwerki-(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, 29) Exori-(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_HITAREA)
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Potem w data/spells/spells.xml wklejasz to
Kod:
<instant name="nazwa czaru" words="run" selftarget="1" aggressive="0" lvl="1" maglv="1" mana="0" soul="0" exhaustion="0" prem="0" enabled="1" script="nazwa czaru.lua"><vocation id="10"/></instant>
Nazwa czaru jaką ty dasz Słowo, które trzeba wypowiedzieć na dany czar 0- dla czaru nie atakującego, 1- dla czaru atakującego Level potrzebny do urzycia czaru Magic Level potzrebny do urzycia czaru Ilość many potrzebna do urzycia czaru Ilość punktów soul potrzebna do urzycia czaru 0- dla wszystkich, 1- dla grzczy z premium kontem Nazwa pliku lua Dla jakich profesji czar
--------------------------------------------------------------------------------------------------
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, 30) Tu wpisujecie jaką chcecie grafikę można je sprawdzić gm"em komenda /z 1-35 chyba
Myśle że pomoże to komuś
|